Caută

Importanța Planificării Website-ului

Actualizată în: Sept. 15

Una dintre cele mai importante etape în construirea unui website, dar și cea care are trebui să îți ia cel mai mult timp, este faza de planificare. Dacă neglijezi să planifici temeinic acest proiect, te va costa timp, bani și clienți în viitor.




SUCCESUL ÎNCEPE CU PLANIFICAREA


Înainte de a începe orice proiect, este important să colaborezi cu echipa implicată și să te asiguri că toată lumea are o viziune clară înainte de a merge mai departe. A avea un plan concret și a identifica potențialele probleme este cel mai bun mod de a preveni întârzieri, care pot afecta bugetele și termenele de lansare. Să analizăm mai profund modul în care progresează faza de planificare.


Ce încerci să realizezi? Care este scopul principal al site-ului? Este important ca obiectivul general al website-ului să fie foarte clar. Website-ul este imaginea afacerii tale, este baza pe care vei construi in continuare și, nu în ultimul rând, este modul în care vei comunica cu potențiali clienți, parteneri de afaceri și viitori angajați. Ceea ce vrei, este să construiești o fundație puternică, ținând cont de publicul țintă corect și intențiile acestuia.


Fie că încerci să crești numărul de membrii, să convertești mai mulți vizitatori în clienți potențiali sau să oferi partenerilor informații valoroase, trebuie să stabilești aceste obiective încă de la început, astfel încât să cunoști direcția în care te îndrepți.



DEFINEȘTE PUBLICUL ȚINTĂ


Care sunt datele demografice ale publicului pe care încerci sa îl atragi? Înțelegerea publicului țintă este pentru produsele sau serviciile oferite de firma ta vitală pentru a crea planuri pentru un website care să îi atragă. Cercetează, analizează și creează una sau mai multe Persona pentru clienții ideali și, chiar mai mult decât atât analizează concurența.


Este, de asemenea, o idee minunată să te uiți la site-urile pe care publicul țintă ar putea să le viziteze. Notează ceea ce îți place și ceea ce nu îți place. Ținând cont de publicul țintă, este mult mai ușor să proiectezi un site web care rezonează cu el.

NU SUBESTIMA PUTEREA OPTIMIZĂRII SEO


Să ți cont de SEO nu este doar înțelept, ci și foarte necesar, deoarece afectează în mod direct performanța și succesul tău online. Nu există un moment mai bun pentru a te concentra pe SEO decât atunci când planifici și construiești website-ul, deoarece te poate ajuta să economisești mult timp pe termen lung. Știind pentru ce cuvinte cheie dorești să apari în motoarele de căutare, este mai ușor să proiectezi arhitectura site-ului. Dacă nu ai deja o listă solidă de cuvinte cheie, ți-am pregătit un articol despre cum să definești cuvintele cheie potrivite.


De asemenea, este extrem de important să ai un site adaptat pentru dispozitive mobile deoarece Google le clasează mai sus.

PLANIFICARE CONȚINUTULUI


Trebuie să ai conținut care să vorbească publicului tău. Nu trebuie doar să te asiguri că ai conținut, ci și că este educativ și atrăgător pentru public și optimizat pentru motoarele de căutare. Poți avea un site web frumos structurat și proiectat, dar dacă conținutul nu este potrivit, atunci este o risipă.


De asemenea, trebuie să te asiguri că știi ce tipuri de conținut dorești să incluzi pe site. De exemplu, vrei să ai un blog? Vrei să încorporezi videoclipuri? Toate acestea sunt lucruri importante de luat în considerare atunci când te planifici construirea site-ul web.

DEZVOLTĂ STUDII DE CAZ SI HARTA SITE-ULUI


Utilizarea unor studii de caz ajută la înțelegerea cerințelor proiectului. Acestea te ajută să determini modul în care se vor comporta diferiți utilizatori pe site-ul tău și este o modalitate de a contura pașii pe care un utilizator îi va face pentru a-și îndeplini dorințele care l-au adus pe site. Cu cât definim și înțelegem mai multe studii de caz, cu atât mai ușor mergem mai departe cu proiectul.


Construirea unui Sitemap te ajută să organizezi conținutul pe care dorești să îl ai pe site-ul web. Construiește scheletul paginilor pe care dorești să le incluzi. Atunci când construiești harta site-ului, obiectivul ar trebui să fie să îl păstrezi cât mai intuitiv și simplu posibil. Cu toate acestea, este important ca toate caracteristicile și funcționalitatea să fie conturate.

PLANIFICA, PLANIFICA, PLANIFICA


Site-ul tău web este o parte vitală a eforturilor de marketing ale afacerii tale și este fața virtuală a companiei tale. Acesta este motivul pentru care faza de planificare este atât de importantă pentru orice proiect web. Stabilește tonul și fundamentul pentru un site web de succes. Nu subestima importanța planificării site-ului web!

16 afișare

Money Magnet | Agenție de Marketing Online

© Copyright 2020 | moneymagnet.ro

    Toate drepturile rezervate.

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram