Caută

Cum și de ce folosim Google Analytics

Actualizată în: Ian. 8

Ai o firmă mică, dar încă nu folosești Google Analytics? Ești liber profesionist și deși ai un site sau un blog crezi că Google Analytics nu e pentru tine? Google Analytics este cel mai popular software de analiză digitală. Poate fi folosit de către oricine întreprinde o activitate online și chiar mai mult decât atât este gratuit. Google Analytics îți oferă o mulțime de date legate de performanța site-ului tău. Printre altele, îl poți utiliza pentru a descoperi zone care trebuie îmbunătățite, zone care funcționează mai bine decât altele și zone care necesită atenție imediată. Avantajele utilizării Google Analytics Analytics îți va spune multe lucruri despre site, inclusiv:

  • Cât de mult trafic ai pe site și de unde vin acești utilizatori

  • Ce pagini vizitează și cât timp petrec pe fiecare pagină

  • Ce vizitează înainte de a ieși

  • Care butoane primesc mai multe clickuri

  • Ce procent din trafic efectuează conversia dorită de tine

  • Câți utilizatori folosesc dispozitive mobile, tablete sau desktopuri

  • Unde se află utilizatorii, în ce țară, în ce oraș

  • Ce software utilizează pentru a naviga pe site-ul tău

Acestea sunt doar câteva întrebări la care rapoartele de analiză pot răspunde. Utilizatorii avansați pot face un pas mai departe și pot face segmentarea clienților, pot rula experimente și o grămadă de alte lucruri pe care puternica platformă Analytics le oferă marketerilor.

Analytics este un produs al Google și este gratuit pentru a fi utilizat pe orice site sau aplicație mobilă.



Cum folosim Google Analytics

Nu știi de unde să începi și ce ai de făcut pentru a profita de beneficiile pe care Google Analytics ți le oferă gratuit? Urmărește blogul meu. Te voi îndruma pas cu pas și voi detalia pe rând pașii de mai jos, astfel încât să poți instala singur acest tool pe pagina ta online. Pașii necesari pentru a folosi Google Analytics:

  1. Instalează Google Analytics pe siteul tău

  2. Configurează setările de bază Google Analytics

  3. Conectează Google Analytics cu Google Search Console

  4. Învață despre modul în care sunt contorizate vizualizările de pagină

  5. Evaluează Bounce Rate-ul și învață să îl reduci

  6. Învață să utilizezi cele mai importante rapoarte Google Analytics

  7. Creează obiective în Analytics

  8. Adaugă evenimente pentru a urmării click-urile pe butoane


Acest tool poate părea foarte complex, dar vei învăța pas cu pas cum să extragi informațiile necesare ție în funcție de propria ta afacere.

Google Analytics oferă informații valoroase care te ajută să iei decizii legate de SEO și toate campaniile de marketing digital, în general, dar îți spune multe și despre buyer persona și comportamentele lor.

5 afișare0 comentariu

Money Magnet | Agenție de Marketing Online

© Copyright 2020 | moneymagnet.ro

    Toate drepturile rezervate.

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram