Email Marketing | Strategie și implementare

Strategia de marketing și conținut solid este ceea ce te pune în fața concurenților.

Fie că, conduci un magazin online, un blog sau un site web pentru întreprinderi mici, e-mailul este o modalitate excelentă de a păstra clienții actuali și una dintre cele mai eficiente modalități de a converti noi vizitatori în clienți.

Întreprinderile mici au multe de câștigat din marketingul prin e-mail, dar multe dintre ele îl ignoră, pierzând multe oportunități. Cu o strategie potrivita și o implementare corectă a marketingului prin email firmele mici își pot crește enorm veniturile. 

Marketingul prin e-mail este important pentru construirea de relații cu clienții potențiali, clienții actuali și chiar clienții anteriori, deoarece îți oferă șansa de a vorbi direct cu aceștia, în căsuța de e-mail a acestora, la un moment convenabil pentru ei.

Care sunt pașii pentru o campanie de email marketing de succes?

1.Planificare. Aceasta este faza în care colectăm toate e-mailurile de la afacerea ta, de obicei listele de e-mailuri ale clienților tăi și le încărcăm în instrumentul nostru de marketing prin e-mail cu mult înainte de data trimiterii e-mailurilor. Aceasta este, de asemenea, etapa în care colectăm informații importante de la compania ta, cum ar fi promoții, articole și conținut pe care dorești să le folosim pentru campania de email marketing.

 

2. Proiectarea paginii de marketing a afacerii tale.  Vom proiecta Landing Page-ul care conține de obicei informații despre produsele și / sau serviciile tale. Landing Page-ul machetă va fi trimis pentru aprobare. Are de obicei un buton de îndemn (CTA) care va fi legat de pagina de vânzări a site-ului tău web.

3. Proiectarea Newsletterului. Aceasta este cea mai importantă parte, deoarece proiectarea Newsletterului poate „face sau distruge” campania. Proiectul nostru de Newsletter va fi apoi trimis spre aprobare. O notă importantă, emailul trebuie să includă o opțiune de renunțare sau dezabonare pentru clienții tăi în cazul în care nu mai doresc să primească actualizări prin e-mail de la afacerea ta.

4.Lansare campanie de email marketing. 

 

5. Analiză și actualizare. Vom elimina e-mailurile din listele tale care au renunțat la Newsletter și împreună cu echipa noastră vom analiza datele pe care le-am colectat pe baza succesului sau eșecului Newsletterului trimis anterior. 

 

Care sunt avantajele marketingului prin e-mail?


1. Optimizarea bugetului. De obicei, marketingul prin e-mail îți va economisi bani, deoarece este mai ieftin în comparație cu trimiterea de mesaje prin poștă tradițională.

2. Economisire de timp. În loc să cheltuiască timp în trimiterea e-mailurilor, noi realizam campania în câteva ore, cu condiția să avem tot conținutul de care avem nevoie, eliberându-ți astfel timpul pentru eforturi și tranzacții comerciale mai valoroase.

3. Brand awareness. Marketingul prin e-mail, atunci când este realizat în mod regulat, permite companiei tale să crească impresia mărcii, implicarea cu clienții și loialitatea față de produsul tău.

4. Feedback. Un lucru important pe care o companie îl poate obține din marketingul prin e-mail este reacția destinatarului. Putem urmări numărul și tipurile de răspunsuri la newsletter-ul pe care l-am trimis; și, desigur, acesta este un instrument excelent în care puteți obține sugestii și comentarii de la destinatarii de e-mail, care te vor ajuta să îți îmbunătățești produsul sau serviciul.

5. Conversii. Abonații la newsletter, în mod implicit, accesează pagina dvs. de vânzări și pagina de produse sau servicii prin linkurile pe care le vom plasa pe conținutul newsletter-ului. Se așteaptă să aibă loc conversia paginii de destinație sau conversia site-ului!

6. Trafic. Marketingul prin e-mail crește traficul website-ului prin intermediul clicurilor din Newsletter.

7. Segmentare. Deoarece listele de e-mail sunt clienții tăi anteriori și / sau potențiali consumatori de produse, campania este vizată să fie primită de nu mai puțin de abonații tăi de produse / servicii.

8. Reevaluare. Rezultatele campaniei de marketing prin e-mail îți permit, în calitate de proprietar al afacerii, să determini la ce conținut răspund destinatarii tăi și care sunt graficele și desenele care implică un angajament mai bun.

9. Informații. Conținutul inclus în marketingul prin e-mail permite abonaților tăi să afle mai multe despre produsele sau serviciile oferite (mai ales dacă aveți promoții sau oferte speciale) și, astfel, răspândirea informațiilor este iminentă. Cine nu ar transmite o informație atât de atrăgătoare prietenilor sau rudelor?

10. Impactul asupra mediului. Ca formă de comunicare paperless, afacerea ta ajută planeta în acest proces. S-ar putea să nu fie o mare diferența, dar beneficiul este clar.

Money Magnet îți recomandă să utilizezi marketingul prin e-mail împreună cu alte campanii de marketing, deoarece am dovedit succesul eforturilor de marketing care includ si aceasta forma de a comunica cu potențialii clienți. Succesul general al afacerii tale și creșterea vânzărilor depind în totalitate de încorporarea diferitelor planuri de marketing și de implementarea sa rigidă și organizată.

Money Magnet | Agenție de Marketing Online

© Copyright 2020 | moneymagnet.ro

    Toate drepturile rezervate.

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram