Pay-Per-Click (PPC) Management | Google Ads

Ajutăm clienții să își gestioneze campaniile de PPC pentru atingerea obiectivelor lor. De la Google Ads la reclame Facebook, ne ajutăm clienții să ajungă la cumpărătorii lor pe platformele plătite care sunt cele mai eficiente. De-a lungul anilor am gestionat numeroase campanii PPC și am aflat cum funcționează o relație grozavă între un client și agenția PPC. Am creat programul nostru de gestionare a PPC bazat pe ceea ce obține clienții noștri cele mai bune rezultate, oferind în același timp nivelul de transparență.

Ce servicii de management al campaniilor plătite (PPC) oferim?

Programul nostru de management PPC include următoarele platforme:

  • Google Ads (Search & Display)

  • YouTube Ads

  • Facebook Ads

  • Instagram Ads

  • Linkedin Ads

  • Twitter Ads

  • Remarketing/Retargeting 

Ce este inclus în managementul lunar al campaniilor pay-per-click?

Serviciile lunare incluse în managementul campaniilor plătite sunt:

  • Bid Management

  • Îmbunătățiri Ad Placement și Targetare

  • Îmbunătățiri Geo-targeting 

  • Keyword Management

  • Optimizare Ad Copy și Testare

  • Review performanță Landing Page

  • Analiză de Cost și Performanță

  • Raportare lunară a performanțelor campaniilor

Cum se desfășoară procesul de configurare a contului Google Ads?


Când discutăm pentru prima dată cu companii noi, acestea ne întreabă întotdeauna cum intenționăm să ne încorporăm contul. Deci, iată cum o facem:

1. Chestionare


Primul pas al integrării oricărui nou cont PPC începe cu solicitarea clientului de a completa chestionare, nu numai despre PPC, ci despre publicul țintă și despre concurența lor. Suntem mai mult decât manageri PPC, suntem strategii de marketing care adoptă o perspectivă holistică asupra oricărei provocări de marketing.

2. Auditarea contului curent


Următorul pas este să evaluăm starea actuală a contului PPC pe care îl preluăm. Analizam contul curent pentru a învăța cât de mult putem din performanțele anterioare și apoi comparăm toate KPI-urile de bază.

 

3. Întâlnire inițială


Este important să începeți lucrurile cu piciorul drept. Fiecare client nou primește o întâlnire inițială pentru a ne examina cronologia și a parcurge fiecare etapă a procesului de configurare. De asemenea, folosim această întâlnire pentru a înțelege cât mai bine modul de funcționare a afacerii și scopurile managementului pe termen scurt și mediu.

 

4. Cercetarea cuvintelor cheie


Dacă derulăm o campanie de search, următorul nostru pas este efectuarea cercetării cuvintelor cheie (keywords research). Împărțim lista noastră nouă de cuvinte cheie în grupuri și le trimitem clientului spre aprobare înainte de a introduce cuvinte cheie în cont.

5. Configurarea sau restructurarea contului


Acest pas include optimizarea tuturor setărilor contului, cum ar fi:

  • Configurarea campaniei

  • Configurarea grupului de anunțuri

  • Redactarea anunțurilor și configurarea testării

  • Configurarea tipului de potrivire

  • Configurarea extensiilor

  • Configurarea sumelor licitate

  • Configurarea urmăririi obiectivelor

  • Urmărirea apelurilor

  • Design de anunțuri (pentru campanii de afișare și remarketing)

  • Configurarea cuvintelor cheie negative

  • Configurare pentru public / direcționare în piață

6. Scrierea anunțurilor


Scrierea anunțurilor PPC este echilibru dintre artă și știință. Anunțurile trebuie să fie convingătoare, totuși informative, dar directe, toate în limitele numărului de caractere disponibile. De asemenea, testăm în mod consecvent anunțurile pentru a determina ce funcționează cel mai bine, așa că avem un arsenal de date pe care baza cărora să construim.

7. Proiectarea anunțurilor

 

Proiectam mai multe variante de anunțuri în dimensiunile recomandate pentru dimensiunea de anunț a platformei de anunțuri alese. Anunțurile noastre sunt concepute pentru a fi atrăgătoare, reprezentând în același timp marca clienților noștri.

8. Configurarea paginii de destinație


Anunțurile reprezintă doar jumătate din ecuație. Pentru a avea succes PPC semnificativ, reclamele trebuie să-i conducă pe utilizatori către o pagină de destinație care îi va converti. Ajutam la scrierea, proiectarea și dezvoltarea paginilor de destinație pentru cele mai bune practici pentru campaniile dvs.

9. Raportări


Creăm rapoarte personalizate pentru fiecare client. Oferim și examinăm rapoarte cu clienții lunar. Acestea fiind spuse, veți avea întotdeauna acces complet la contul dvs. și vă puteți conecta oricând pentru a examina valorile.

10. Apeluri / întâlniri săptămânale programate


Este esențial să comunicăm în permanență cu clienții noștri despre starea campaniilor lor PPC. Prin urmare, programăm apeluri săptămânale (sau lunare) pentru a oferi informații despre evoluția campaniilor. Mărimea campaniei și bugetul vor determina dacă este necesară o înregistrare săptămânală sau dacă va fi necesară o înregistrare lunară.

Money Magnet | Agenție de Marketing Online

© Copyright 2020 | moneymagnet.ro

    Toate drepturile rezervate.

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram